Masterclean-廚房清潔 去污清潔更放心

地點:東涌逸東村逸東街市
用時:一個工作天
服務:廚房清潔

 

廚房清潔-小貼士

廚房清潔-困擾住咁多位廚神嘅除咗煮餸點煮得好食之外,想必就係廚房環境。雖則有抽油煙機,但長年累月嘅油漬同污垢除咗唔衛生,見到更加唔太開胃,所以廚房清潔點做絕對係重中之重。對於瓷磚牆嘅廚房嚟講,就算平時抺得幾勤力,罅隙入面嘅油漬污垢始終都係難以抹走。於是有人就打算用廚房「萬能法寶」小蘇打加醋,以為咁就可以增強清潔效果,但實際上小蘇打加醋只會產生化學反應而令氣泡增多,但並唔會加強清潔效果,而且只適用於推散一啲鬆軟而唔牢固嘅污漬。其實就算幾強勁嘅清潔劑,面對大範圍嘅瓷磚牆,以一己之力去清潔的確係心有餘而力不行,所以專業清潔公司都係其中一個慳時慳力嘅選擇。

Masterclean-廚房清潔 去污清潔更放心
Masterclean-廚房清潔 有效清除各種污漬油垢
Masterclean-廚房清潔 清潔前墻面隨處可見頑固污漬
Masterclean-廚房清潔 清潔前隨處可見頑固污漬

廚房清潔-小編見聞

辦公室同家居清潔小編就見得多啦,廚房清潔就真係第一次見。平時出街食飯就食得多,但相信無咩人會食食下飯見到餐廳廚房嘅,今次就等小編深入廚房,睇下點樣還原靚靚廚房先!Masterclean嘅同事對長年累月嘅頑固污跡係絕對唔會手下留情架,大範圍嘅油污無幾耐就已經唔見咗,小編諗起自己喺屋企用牙刷刷咗幾個鐘都無改變嘅瓷磚罅隙入面嘅污垢,真係見到都心郁郁呀!

廚房清潔本公司爲客戶提供各種清潔服務,詳情如下:店舖/醫療中心雲石 / 瓷磚膠地家居清潔

Comments are disabled.