Masterclean專業滅蟲服務一向堅持使用綠色無害滅蟲方式,確保大人細路都不受影響

學校蟲害防治一向都係大議題,為咗令學生同老師們都能夠有安全無害嘅學習環境,無論係白蟻定螞蟻都要盡早清理。今次Masterclean嘅專業團隊就去到銅鑼灣禮頓道嘅學校,幫手做好滅蟻工作同蟲害預防,令到學生能夠喺為數不多嘅返學時間安心學習。

地點:港島區銅鑼灣禮頓道
用時:一個工作天
服務:學校滅蟻

講到滅蟻,不得不提嘅就係施放滅蟻藥餌,透過甜味嘅藥餌吸引螞蟻,令佢哋中毒身亡,有人甚至會網購號稱殺蟲力強大嘅藥餌。但要注意嘅係,網購藥餌有毒性太強嘅風險,對人體或者環境都可能有害,來歷不明嘅藥餌更加有安全風險,特別如果係場所中有兒童,最好都係搵返滅蟲公司處理。Masterclean專業滅蟲服務一向堅持使用綠色無害滅蟲方式,確保大人細路都不受影響。

學校滅蟻本公司爲客戶提供各類消毒清潔服務,詳情如下:滅蟲服務消毒殺菌店舖/醫療中心

Comments are disabled.