Masterclean-裝修後清潔 工具清潔 屋主最安心的選擇

油漆清潔 | 去除油漆工具方法要留意 因小失大就太遲

油漆清潔-香港油漆使用量相當高,租置裝修喺香港可謂十分頻密。但完成裝修後,其中一個令人頭痛嘅問題就係油漆清潔。到底係咪一支油漆清潔劑就可以解決曬?欠妥善清理油漆對地板家俱有幾嚴重破壞?油漆污漬究竟同油漆類型有咩關係?油漆甲醛問題又有咩注意呢?一文睇清睇楚!

油漆diy成趨勢 靠普通清潔劑就夠?

近日,打開搜尋器,想搵某隻牌子油漆,瞭解下唔同油漆價錢,幫公司補補油。就發現原來近年新出左好多唔同嘅油漆,更加有人會自己去買唔同嘅顏色,牌子油漆去搭配出自己想要嘅油漆顏色,溝出diy油漆。diy油漆嘅顏色的確可以做到與別不同,但一旦不慎滴油漆喺地板或其他物件上,清潔時就要注意。

油漆成份、油漆顏色有唔同,清潔方法亦有所不同。港人普遍使用油漆大概係水性漆、乳膠漆。一般情況下如果要去除嘅範圍不大,只係幾處污跡就可以簡單用溫水來回喺油漆污跡上清理,可以唔洗用清潔劑就解決到。但如果係溶劑型油漆嘅話就往往唔能夠簡單處理,而要用到溶劑清潔劑(一般可在五金鋪買到)先可以清除油漆污垢。

然而某啲diy油漆過程中單純爲追求顏色嘅美感會忽略咗不同物料所造嘅油漆係有機會較難清潔。而市面上混合型嘅油漆去污劑亦相對專門針對常見油漆清潔方法少。

過去就有不少用戶選用錯誤的清理方法,修正過程結果不但耗費大量金錢、時間,最後還是令原有色彩失真,長遠會有加快老化、導致永久無法修復的風險。所以小編建議,diy儘量要慎重決定係咪製作出過份複雜嘅油漆類型並廣泛使用啦。

地板油漆點處理 胡亂清理害苦你

不同物件上嘅油漆處理方法不盡相同,除咗知道油漆成份選用清潔劑外,更加要注意油漆落喺嘅表面係咩材料,過份強力嘅清潔劑或去污力度都有可能令家居、地板、牆身嘅耐用性減低。

網上有說法爲咗快速解決地板或者傢俱上嘅油漆,會選擇用猛烈嘅化學水劑例如稀釋嘅天拿水,甚至工具剷走污跡。的確,有人可以成功去除油漆污跡,但小編反而更加多有慘痛經驗嘅顧客,係稀釋濃度未有掌握好,或者過份用力使用利器去除污垢、地磚油漆、雲石油漆、家俱油漆,會直接摧毀保護膜保護能力、地板紋理及顏色永久改變,甚至留下明顯刮痕需要重新拋光打磨甚至更換,手尾更長、額外成本更高。

除咗自行清理油漆之外,亦可選擇喺入伙前、大型傢俬到步前進行一次全面地板去污打蠟服務。先同專業清潔公司聯絡根據要清理嘅油漆或空間面積報價,然後確認服務日子,公司就會派專人帶同因應清洗地板、地磚甚至油漆牆清潔嘅需要派員上門清潔,大多幾個小時內就會完成清潔,快捷高效。

甲醛致癌 甲醛油漆有選擇?

不少市民都畏懼甲醛長遠的影響,世衛提醒大衆關注甲醛危害,其不但損害孕婦嬰兒,更加會令一個健康的人有機會患上白血病、癌症等。所以市面上有油漆聲稱係無害、無甲醛,但其實任何油漆都要有苯系物作爲生產原料,只係濃度高低的問題,並唔可以完全做到無。但大家亦唔需要過份擔心,因爲油漆喺牆上使用後經過通風之後就會逐漸揮發,濃度亦會慢慢減低,對人體損害有限。而且香港市面上大多乳膠漆的面漆同底漆大部份以水性為主,所含苯類毒物含量比以往普通乳膠漆大大減低。當然,如果想真正安心入伙,大可以邀請專業人士、清潔公司提供服務,帶同甲醛檢測機上門,不但針對油漆甲醛、其他包括傢俬甲醛等都可以一併瞭解,保障家人健康。

油漆清潔服務-本公司針對不同客戶需要提供針對不同場所及項目的清潔服務,詳情如下:裝修後清潔除甲醛家居清潔

MasterClean具有多年油漆清潔及除甲醛經驗,選用最新技術、多重認證高效清潔藥水。如需瞭解詳情及索取報價,可致電或whatsapp 62112085 與我們的客服服務專員聯絡。

方法要留意 因小失大就太遲

油漆掃 油漆污漬 處理油漆 油漆甲醛 油漆牆清潔 油漆價錢

油漆掃 油漆污漬 處理油漆 油漆甲醛

油漆工具方法要留意

油漆掃 油漆污漬 處理油漆 油漆甲醛 油漆牆清潔 油漆價錢 油漆清潔劑 油漆 去除 油漆地板 油漆地磚清潔 油漆 香港 油漆 顏色 油漆去污劑

油漆工具方法要留意

油漆掃 油漆污漬處理油漆 油漆甲醛 油漆牆清潔油漆價錢 油漆清潔劑 油漆去除油漆地板 油漆地磚清潔 油漆 香港 油漆 顏色 油漆去污劑

油漆掃 油漆污漬處理油漆 油漆甲醛 油漆牆清潔 油漆價錢 油漆清潔劑 油漆去除 油漆地板 油漆地磚清潔 油漆 香港 油漆 顏色 油漆去污劑

油漆掃 油漆污漬 處理油漆 油漆甲醛 油漆牆清潔 油漆價錢 油漆清潔劑 油漆 去除 油漆地板 油漆地磚清潔 油漆 香港 油漆 顏色 油漆去污劑

油漆清潔-香港油漆使用量相當高,租置裝修喺香港可謂十分頻密。但完成裝修後,其中一個令人頭痛嘅問題就係油漆清潔。到底係咪一支油漆清潔劑就可以解決曬?油漆污漬究竟同油漆類型有咩關係?油漆甲醛問題又有咩注意呢?一文睇清睇楚!

油漆牆清潔 油漆價錢 油漆清潔劑 油漆 去除 油漆地板 油漆地磚清潔 油漆 香港 油漆 顏色 油漆去污劑

油漆diy成趨勢 清潔問題莫睇低

近日打開搜尋器,想搵某隻牌子油漆,瞭解下唔同油漆價錢,幫公司補補油。就發現原來近年新出左好多唔同嘅油漆,更加有人會自己去買唔同嘅顏色,牌子油漆去搭配出自己想要嘅油漆顏色,溝出diy油漆。diy油漆嘅顏色的確可以做到與別不同,但一旦不慎滴油漆喺地板或其他物件上,清潔個陣就要注意。

油漆成份、油漆顏色有唔同,清潔方法亦有所不同。港人普遍使用油漆大概係水性漆、乳膠漆。一般情況下如果要去除嘅範圍不大,只係幾處污跡就可以簡單用溫水來回喺油漆污跡上清理,可以唔洗用清潔劑就解決到。但如果係溶劑型油漆嘅話就往往唔能夠簡單處理,而要用到溶劑清潔劑(一般可在五金鋪買到)先可以清除油漆污垢。

地板油漆要點處理?

油漆清潔劑 油漆 去除 油漆地板 油漆地磚清潔 油漆 香港 油漆 顏色 油漆去污劑

然而某啲diy油漆過程中單純爲追求顏色嘅美感會忽略咗不同物料所造嘅油漆係有機會較難清潔。而市面上混合型嘅油漆去污劑亦相對少專門針對油漆清潔方法。所以小編建議,diy儘量要慎重決定係咪製作出過份複雜嘅油漆類型並廣泛使用啦。

地板油漆點處理?

不同 物 件 上 嘅油 漆 處 理方 法 不 盡相 同 ,除 咗 知 道油 漆 成份 選 用清 潔 劑 外 , 更加 要 注 意油 漆 落 喺嘅 表 面係 咩 材料 , 過 份強 力 嘅清 潔 劑 或去 污 力度 都 有 可 能令家 居 、 地 板 、牆 身 嘅 耐 用性 減 低。

網上有說法爲咗快速解決地板或者傢俱上嘅 油 漆,會選擇用猛烈嘅化學水劑例如稀 釋 嘅天 拿 水 , 甚 至 工具 剷 走 污 跡 。 的 確 , 有 人 可 以 成 功 去 除 油漆污跡,但 小 編 反 而 更加 多 有 慘 痛 經驗 嘅顧 客 , 係 稀 釋濃 度 未 有 掌 握好 , 或者 過 份 用 力 使 用 利 器 去除 污 垢 、 地 磚 油 漆 同雲 石 上嘅 油漆,導 致地 板 顏色永久改變,或者留 下 明顯 刮痕,手 尾 更 長、額 外 成 本 更高 。

除咗自行清理油漆之外,亦可選擇喺入 伙 前、大型傢俬到步前進行一次全面 地 板 去 污打蠟服務。先 同 專 業 清潔公司 聯絡 根 據 要清理 嘅 油漆 或空 間 面積 報價 ,然 後 確 認 服 務日 子 , 公 司 就 會 因 應清洗地板、地磚 甚至 油漆牆清潔嘅 需 要 派 員 上 門清 潔 ,大多 幾 個 小 時 內 就 會完 成 清 潔 ,快 捷 高 效 。

Comments are disabled.