Masterclean-地毯清潔 吸塵 去污 刷洗 脫水抽污 消毒

地毯清潔 – 地毯細菌病毒何其多 深層清潔原則要留意

地毯清潔-不少家居或者公司都會在室內使用地毯,一方面可以增加和諧感、室內裝飾檔次,又可以減少鞋底同地磚之間嘅接觸達到保護作用。但地毯上細菌量驚人,研究顯示一張家居地毯比廁所版邋遢十倍。望落乾淨,但係暗藏邋遢絕對適合形容室內地毯。清洗地毯簡單如吸塵,複雜到深層清潔,耗費需時各有不同。今日我哋先從地毯分類同如何避免洗壞張地毯入手!

清潔地毯-想做好清潔必先注意分類

地氈材質有好多種,每一種材質都有相應嘅處理方法,並唔係一味拿住部吸塵機就可以達到清潔地氈嘅效果。市面上常用嘅地毯基本分類已經可以就長短毛,人造纖維定天然材質地氈,不同國家色料嘅地毯等。當中特別要注意天然材質,如純羊毛地毯更要注意清潔劑及清洗刷頭使用先可以達到最好嘅清潔效果。

清潔地毯-破壞地毯結構隨時恨錯難返

唔少家庭、公司都會定期進行所謂大掃除嘅深層清潔但當中更加要注意保護好地毯嘅基本結構,否則因爲清潔而成張地毯唔要得。市面上清洗刷頭種類繁多,最基本係小心選用刷頭儘量使用軟毛刷頭,避免過份摩擦而破壞地氈結構。另外就是清潔劑嘅使用,不少非專業地氈清潔劑有強腐蝕性會直接傷害地毯。小編就試過有客戶用消毒藥液混合洗漂藥水浸洗地毯,最後發覺希望之後竟然乾淨到原本啲圖案都唔見埋,咁就真係喊都無謂啦!

相關連結:地毯細菌量研究

地毯清潔-本公司提供不同室內設施用品深層清潔消毒服務,詳情如下:地毯清潔冷氣清潔雲石翻新

地毯清潔 – 地毯細菌病毒何其多 深層清潔切勿拖

地毯清潔-不 少 家 居 或者 公 司都 會 在 室 內 使 用 地 毯, 這 樣 做 一 方 面 可 以 增 加 和 諧 感  、 室 內 裝 飾 檔 次 , 又 可 以 減少 鞋 底 與 地 磚  之間 接 觸 達 到  保 護 作 用 。 但 地 毯 上 細 菌 量驚 人 ,  研 究 顯 示 一 張家 居 地 毯 比 廁所版邋遢十倍。望落乾淨,但係暗藏邋遢絕對適合形容室內地毯。清洗地毯簡單如吸塵,複雜到深層清潔,耗費需時各有不同。今日我地先從地毯分類同如何避免洗壞張地毯入手!

清潔地毯-想做好清潔必先注意分類

地毯材 質 有 好多 種 , 每 一 種材 質 都 有 相應 的 處 理 方 法 , 並 唔 係 一 味 拿 住 部 吸 塵 機就 可 以 達 到 清 潔地 毯 的  效  果   。  市  面   上 常  用 的 地 毯 基 本 分 類 已 經 可 以 就 長 短 毛 , 人 造纖 維 還是 天 然 材 質 地 毯 , 不 同 國 家 色 料 的 地 毯 等 。 當 中 特 別 要 注 意 天然材質,如純羊毛地毯更要注意清潔劑及清洗刷頭使用先可以達到最好的清潔效果。

清潔地毯-破壞地毯結構隨時恨錯難返

不 少 家 庭 、 公 司 都 會 定 期 進 行 所 謂大 掃 除 的 深 層 清 潔 但 當 中 更 加 要 注 意 保 護 好 地 毯 的 基 本 機 構 否 則 因 爲 清 潔 而 成 張 地 毯唔 要 得 。市 面 上 清 洗 刷 頭 種 類 繁 多 , 最 基 本 係 小 心 選 用 刷 頭儘 量 使 用 軟 毛 刷頭 , 避 免 過 份 摩 擦而 破壞 地 毯結 構 。 另 外 就 是 清 潔 劑 的 使用,不少非專業地毯清潔劑有強腐蝕性會直接傷害地毯。小編就試過有客戶用消毒藥液混 合 洗 漂藥 水 浸 洗地 毯 , 最 後 發覺 希 望之後竟然乾淨到原本d圖案都唔見埋,咁就真係喊都無謂啦!

地毯清潔-本公司提供不同室內設施用品深層清潔消毒服務,詳情如下:地毯清潔、冷氣清潔、雲石翻新等

Comments are disabled.