手機作為當代人日常必不可少的隨身物品,使用率高到不可超越,電信供應商的顧客自然係日日都咁多。感謝客戶對Masterclean嘅信任,我哋今次嘅重要任務就係去到沙田廣場電訊供應商3HK店舖,幫手做個店舖大掃除啦!

 

地點:沙田廣場 3HK
用時:1小時
服務:日常電訊商清潔

 

店舖清潔方案一般包括清抺店舖燈飾招牌,連店內嘅細射燈都可以清潔㗎!下至店舖地面起漬,團隊會透過高速機清潔,上至天花板同高空位,就會進行除塵工作。如果有需要,甚至可以要求拆卸冷氣隔塵網,幫店舖多個通風位都進行清潔,確保店內有良好嘅空氣流通。手機商舖眾多的店舖,商品展示台係顧客日常接觸最多的地方,所以我哋會著重對展示台進行深處清潔。為顧客提供一個衛生的環境,令顧客到店選購更加放心。

店舖清潔–本公司爲客戶提供各類消毒清潔服務,詳情如下:店舖 / 廚房 / 醫療中心清潔瓷磚及地板清潔外牆招牌天花清潔

Comments are disabled.