Masterclean-廚房清潔 塑膠手套安全衛生 軟布清楚油垢 專業清潔工具

家居清潔-抗新冠防流感減蚊患 呢啲嘢你有無做好?

 

家居清潔-每年夏天都係本港爆發流感的高峰期,連同登革熱以及今年肆虐全球嘅新冠肺炎都成爲隱形殺手危害每一個港人的健康。因爲限聚同禁堂食等規定令不少人多咗時間留喺屋企,甚至招呼朋友家中短聚,家居清潔衛生更加需要重視。以下嘅清潔措施你又有無做足呢?

家居清潔要做好,恆常消毒最重要

一般家庭打掃停留係拖地吸塵,用抹布清潔傢俱,但要做到真正對抗病毒咁樣遠遠未夠。最基本嘅做法係清潔時使用消毒清潔劑(例如1比99的漂白水)每日清潔及消毒一次經常接觸室內嘅傢俱表面、傢俬、小朋友的玩具,尤其重要嘅係廁所、浴室等病毒溫牀。當然要注意部分家品不適合用清潔劑,會損害傢俬原有色澤,而其他用咗消毒水嘅傢俱表面靜待 15 分鐘左右,就可以用清水沖洗、抹乾。 研究顯示,只要經常用消毒藥水清潔家居、室內外做好深層清潔,無論係流感抑或新冠病毒的感染機會都會大大下降。

家居清潔去積水,慎防登革熱

除左個人身上會沾染病毒外,不少蚊蟲亦會隨身攜帶致命病毒。係香港,最需要防備嘅就係登革熱病毒啦。咁家居點做好清潔預防登革熱呢?如果屋企有花瓶或者盛水嘅容器就最好每星期清洗一次,清洗時應該使用稀釋漂白水刷洗內壁,而非單單用清水清洗。而另一個隱患,就係屋企嘅冷氣,如果一旦托盤有積水亦會滋生蚊蟲。所以,大家可以考慮將少量清潔用品預先倒在托盤內,哪怕真係有積水又忘記清理,都仲有多一個保障,可以減慢蚊蟲滋生嘅速度。

要做好家居清潔仲有好多學問,香港人咁忙,不如大家就先做好以上簡單嘅步驟先?

家居清潔-本公司提供專業家居清洗服務及室內外深層清潔服務,詳情如下:冷氣機清洗家居清潔空氣消毒

家居清潔-抗新官防流感減蚊患 呢啲嘢你有無做好?

每 年 夏 天 都 是本 港 爆 發 流 感 的 高峰 , 連 同 登 革 熱 以 及 今 年 肆 虐 全 球 的 新 冠 肺炎 都 成 爲 隱 形 殺 手 危 害 每 一 個 港 人 的 健 康 。 因 爲 限 聚 同 禁 堂 食 等 規 定 令 不 少 人 多 左 時 間 留 係 屋企 , 甚 至 招 呼 朋 友 家 中短 聚 , 家居清潔 衛 生 更 加 需 要重 視 。 以 下 的清 潔  措施你又有無做足呢?

家居清潔要做好,恆常消毒最重要

一般家庭打掃停留係拖地吸 塵 , 用 抹 布 清潔 傢 俱 , 但 要 做 到 真正 對抗 病 毒 咁 樣 遠 遠 未 夠 。 最 基 本 的 做 法 係 清 潔 時 使 用 消 毒 清 潔 劑 ( 例 如 1 比 9 9 的 漂 白 水 ) 每 日 清 潔 及 消 毒 一次 經常接觸室內的傢俱表面 、 傢俬 、小朋友的玩具 , 尤 其 重 要的係廁所 、浴室等病毒溫 牀 。 當然要注意部分家品 不 適 合 用 清 潔 劑 , 會 損 害 傢 俬 原 有 色 澤 , 而 其 他 用 左 消 毒水 的傢表面靜待   15   分 鐘 左右 , 就 可 以用 清 水 沖洗 、 抹 乾 。  研 究 顯 示 , 只要 經 常 用消毒藥水清潔家居、室內外做好 深 層 清 潔,無 論 係 流 感 抑 或 新 冠 病 毒 的 感 染 機 會都 會 大  大下 降 。

家居清潔去積水,慎防登革熱

除左個人身上會沾染病毒外,不少蚊蟲亦會隨身攜帶致命病毒。係香港,最需要防備的就算係登革熱病毒啦。咁家居點做好清潔預防登革熱呢?如果屋企有花瓶或者盛水的容器就最好每星期清洗一次,清洗時跟加應該使用稀釋漂白水刷洗內壁,而非單單用清水清洗。而另一個隱患,就係屋企的冷氣,如果一旦托盤有積水亦會滋生蚊蟲。所以,大家可以考慮將少量清潔用品預先倒在托盤內,哪怕真係有積水又忘記清理,都仲有多一個保障,可以減慢蚊蟲滋生的速度。

要做好家居清潔仲有好多學問,香港人咁忙,不如大家就先做好以上簡單的步驟先?

家居清潔-本公司提供專業家居清洗服務及室內外深層清潔服務,詳情如下:冷氣機清洗家居清潔空氣消毒

Comments are disabled.